Acest document se eliberează numai medicilor, medicilor dentişti, farmaciştilor, asistenţilor medicali generalişti şi moaşelor care întrunesc condiţiile de cetăţenie, ascendenţă, filiaţie, căsătorie şi rezidenţă prevăzute de lege şi care au dobândit formarea în profesie pe teritoriul României.
Ghidul complet (inclusiv modele cereri)- Certificate de Conformitate
conform prevederilor art. 10 din OMS nr. 418 / 2005 se eliberează pe baza următoarelor acte:
Adeverinţele se vor înscrie într-un registru la direcţia de sănătate publică şi se vor elibera titularului sau împuternicitului acestuia pe bază de semnătură.
M O D E L CERERE
Domnule / Doamnă Director General
Subsemnatul/a Dr. ………………………………………….. ,medic/medic dentist/farmacist specialist …………………………………, confirmat prin Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. ………… / …………………., vă rog să binevoiţi a aproba eliberarea adeverinţei care atestă dobândirea abilităţilor în ……………………………………….. ca urmare a formării prin rezidenţiat în specialitatea ………….. şi a promovării examenului de medic specialist în sesiunea ……….
Solicit transmiterea acestei adeverinţe la Direcţia de Sănătate Publică ……… .
Anexez următoarele documente:
Semnătura solicitantului
Telefon:
E-mail:
Domnului Director general al Direcţiei Generale Resurse Umane şi Certificare
Certificatul de medic/ medic dentist / farmacist specialist / primar
Medicii, medicii dentişti şi farmciştii care deţin titlul de medic specialist sau primar şi nu îl au în formatul nou cu timbru sec (începând cu anul 2007) pot solicita prin direcţiile de sănătate publică eliberarea acestor certificate. Cererile vor conţine ordinul şi anul de confirmare, centrul universitar în care a fost susţinut examenul, sesiunea şi direcţia de sănătate publică unde se va expedia certificatul. Dacă solicitanţii au avut un alt nume la data susţinerii examenului, se va indica numele avut. Certificatele se vor înscrie într-un registru la direcţia de sănătate publică şi se vor elibera titularului sau împuternicitului acestuia pe bază de semnătură.
Solicitările adresate Direcţiei Resurse umane şi Certificare pentru deblocarea de posturi de medici, medici dentişti, farmacişti, chimişti, biologi, biochimişti vor cuprinde obligatoriu: postul vacant solicitat pentru deblocare, cu indicarea gradului profesional şi specialitatea, lista funcţilor vacantate de intrarea în vigoare a OUG 34/2009 (14.04.2009), câte posturi au fost deblocate şi ocupate de la acea dată şi confirmarea că unitatea se încadrează în cheltuielile de personal până la sfîrşitul anului şi avizul colegiului profesional.
ANUNT In atentia medicilor, medici dentisti, farmacisti, asistenti medicali, moase: Incepand cu data de 01.09.2010 documentele necesare pentru recunoasterea calificarilor romanesti in celelalte state ale Uniunii Europene, a certificatelor care atesta obţinerea titlului de medic / medic dentist / farmacist specialist sau primar, asistenti medicali, moase a adeverinţelor de abilităţi dobândite, precum şi a altor documente emise de Ministerul Sănătăţii, se vor depune la sediul Directiei de Sanatate Publica a Mun. Bucuresti str. Avrig nr.72 – 74, sector 2 etaj I, camera 17 in zilele de marti si joi intre orele 1200 – 1600 .
Informatii la telefon 021/2523216, 021/2527978 int.127.
Medicii dentişti promoția 2009 pot obține certificatul care atestă formarea în profesia de medic dentist conform DC 2005/36/CE (certificarea diplomelor).
Documentele necesare eliberării acestui certificat sunt cele prevăzute pentru medici la litera a).
Medicii dentişti, promoţii anterioare anului 2009, beneficiază de certificate care atestă drepturi câştigate specifice în profesia de medic dentist. Acestea se eliberează:
– Titularilor Diplomei de Doctor-medic specializarea universitară stomatologie, care fac dovada că au exercitat în România în mod efectiv, legal activităţi de medic dentist pe o perioada de minim 3 ani consecutiv din ultimii 5 care preced eliberarea acestui certificat.
Documente necesare:
copie legalizată după documentele de schimbare a numelui (dacă este cazul).
Incepand cu data de 08 FEBRUARIE 2016,. programul pentru primirea/eliberarea rotatiilor de stagii pentru .· unitati sanitare / rezidenti, este urmatorul:
CAMERA 5/8 parter
Miercuri: 9:30-14:30 – pentru unitati sanitare si rezidenti
Joi: 13:00 -16:00 – pentru rezidenti
Anexa nr. 2 – Model angajament de plata / a doua specialitate
Subsemnatul 1) ………………………………………………………………………………………. fiul lui ………………………….. şi al ……………………………, născut la data de ……………………. în localitatea ………………………., sectorul/judeţul …………………….., domiciliat în ……………………….., str. ………………………. nr. ………, bloc ………, scara ………., etaj …….., apart. …….., sectorul/judeţul …………………………………………., posesorul buletinului/cărţii de identitate seria ……………………. nr. ………………. eliberat/ă de …………………………. la data de ………………………., cod numeric personal ………………………….
Având în vedere:
– că am optat pentru efectuarea stagiului de pregătire în vederea obţinerii celei de-a doua specialităţi în – 2)……………………………………………………………..,
– cunoscând cuantumul taxei anuale în lei în sumă de ………….lei, aferent efectuării stagiului de pregătire în vederea obţinerii celei de-a doua specialităţi pentru care am optat, prevăzut în Anexa 1 la Ordinul Comun nr. 973/28.06.2010 emis de Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 552/05.08.2010,
îmi asum prezentul:
ANGAJAMENT DE PLATĂ
prin care sunt de acord şi mă oblig, în termenele şi condiţiile art.1 alin. (2) din Ordinul Comun nr. 973/4592 din 28.06.2010 emis Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului precum şi sub sancţiunea excluderii definitive din programul de pregătire prevăzută de art. 1 alin. (3) din acelaşi act administrativ cu caracter normativ în caz de nerespectare a prezentului angajament de plată, să plătesc suma de ……………………. lei în contul Beneficiarului Ministerul Sănătăţii, cu sediul în Bucureşti, str. Cristian Popişteanu, nr. 1-3, sect. 1, cu atributul fiscal CUI 4266456 şi cont deschis la Direcţia de Trezorerie a Municipiului Bucureşti – IBAN RO85TREZ7005003XXX000092, astfel:
Prima tranşă semestrială în sumă de ………… lei în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data începerii semestrului 1.
A doua tranşă semestrială în sumă de …………..lei în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data începerii semestrului 2.
Data: ……../……../……..
NUME ŞI PRENUME ÎN CLAR CU LITERE DE TIPAR
Semnătura celui ce se angajează la plată ………………………..
NOTE
Str. Avrig nr.72-74, Sector 2, Bucuresti
CALL CENTER 021 9462
ORAR: LUNI – DUMINICA 08:00 – 22:00
Privacy Policy / Directia de Sanatate Publica Bucuresti © 2020 ! Toate drepturile rezervate.